Ako na lepší spánok?

Ak je niečo, čo sa by ste v rámci vášho zdravia nemali podceňovať, je to práve spánok. Ten je kľúčový pre správne fyzické a psychické funkcie tela. Spánok je pre telo doslova nenahraditeľným. Ovplyvňuje snáď všetky telesné funkcie, či už to je mozog, svaly, fyzická zdatnosť, pamäť, energie atď. Nedostatkom spánku dochádza k závažným zdravotným problémom.

 

Akým treba? Dlhodobý nedostatok spánku má na svedomí:

  • Kardiovaskulárne ochorenia
  • Hlad
  • Cukrovka
  • Horšie reflexy

Z tých bežnejších každodenných symptómov to potom môžu byť tieto:

Horšie pamäť - Zlý a nepravidelný spánok negatívne ovplyvňuje kognitívne schopnosti a pamäť. Stačí k tomu pár prebdených nocí. Našťastie má mozog a jeho funkcie schopnosť sa vrátiť späť do normálu. Opakované vystavovanie týmto situáciám rozhodne vášmu mozgu neprospieva.

Zlá nálada - Nedostatočný spánok môže viesť k vzniku úzkosťou, depresiou a zlej nálade. Tieto problémy sa nemusia prejaviť okamžite, ale v dlhodobom horizonte, kedy by ste svojmu telu nedopřávali dostatočný spánok, je tu určité riziko psychických problémov.

Pleť - Dlhodobým nedostatočným spánkom si tvoríte skoršie vrásky. Presne tak. Okrem vrások to ale môžu byť aj iné kožné problémy. Spánková deprivácia má väčší dopad pre vašu pokožku a pleť, než si myslíte.

Zpomalenější metabolizmus - S nedostatkom spánku môže prísť aj zvýšená chuť do jedla. To však nie je všetko. Nekvalitným spánkom sa tiež zvyšuje riziko spomalenia metabolizmu. Doprajte telu dostatočný spánok a ono sa vám odvďačí v podobe správneho fungovania metabolizmu.

Horšie obranyschopnosť - Áno, aj po jedinej nevyspaté noci môže byť vaša prirodzená obranyschopnosť narušená. Je tu väčšie riziko nákazy nachladnutím alebo iným vírusovým ochorením. Zároveň sa znižuje aj vaša fyzická výkonnosť a zdatnosť. S kvalitným spánkom máte aj dostatočné množstvo energie pre celodenné fungovania.

 

15
 
 

Čo robiť pre lepší spánok?

  • Viac ako hodinu pred spánkom sa nevystavujte intenzívnemu svetlu
  • Pred spaním si zapáľte sviečku alebo použite relaxačné vône
  • meditujte
  • Pokúste sa znížiť množstvo hluku
  • Snažte sa byť cez deň aktívny
  • Necvičte tesne pred spaním
  • V miestnosti kde spíte by mala byť tma, ticho a čerstvý vzduch

 

Čo odporúčame my?

Pre lepší spánok odporúčame užívať Venira zmes pre kvalitnejší spánok. Je to prírodný produkt a obsahuje zmes látok, ktoré prispievajú k zdravému spánku a k celkovo lepšej kvalite spánku. Drink má sladkú príchuť višní. Venire zmes pre kvalitnejší spánok je jedinečný drink, ktorý rozpustíte vo vode a vypijete. Stačí jedna odmerka pred spaním. Chutí sladko po višniach a neobsahuje žiadny cukor, len sladidlo.

 

16

 

 

Zmes pre kvalitnejší spánok:

- skracuje dĺžku zaspávanie na minimum

- prehlbuje spánok a zvyšuje jeho vplyv na telesnú regeneráciu

- predlžuje a skvalitňuje najhlbšie fázy spánku