Často kladené otázky

Vy sa pýtate, my odpovedáme!

Na tomto mieste nájdete tie najčastejšie kladené otázky, ktoré nám chodia na zákaznícku podporu. Pokiaľ by sa však stalo, že Vás zaujíma úplne niečo iné, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať! 

 

 

Kde je možné produkty Venira kúpiť?

Naše produkty si môžete kúpiť priamo tu, na našich stránkach. Všetko máme na sklade a odosielame bleskovo, ku každej objednávke máme práve teraz darček navyše!

Aké sú možnosti dopravy?

Balíčky na Slovensko posielame cez Slovenskú poštu, Slovak parcel service a tiež cez Zásielkovňu. Všetko máme na sklade, takže odosielame naozaj bleskovo. Ak nemáme akciu, je doprava zadarmo pri nákupe nad 60 € a všetky ďalšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba.

Ako sa dá na e-shope zaplatiť?

Zaplatiť svoju objednávku u nás môžete hneď niekoľkými spôsobmi. Umožňujeme platbu kartou vopred (ihneď po vytvorení objednávky), rýchlym bankovým prevodom (ihneď po vytvorení objednávky), klasickým bankovým prevodom (ihneď po vytvorení objednávky) alebo na dobierku (zaplatíte až pri jej prevzatí, v hotovosti alebo kartou). Všetky ďalšie informácie k platobným metódam nájdete v sekcii Doprava a platba.

Mám zľavový kód. Ako a kde ho mám zadať? 

Pokiaľ od nás máte zľavový kód, jeho uplatnenie je veľmi jednoduché a tu je návod.

1. Najprv si vyberte produkt alebo produkty a vložte ho do košíka.

2. Prejdite do košíka.

3. V prvom kroku košíka zadajte daný zľavový kód do políčka ,,Máte zľavový kód?,, a následne kliknite na tlačidlo ,,Použiť,,.

4. A je to! Kód sa následne načíta a vy rovno uvidíte, koľko ste ušetrili. 

Zľavový kód nemám. Ako ho môžem získať?

Zľavové kódy posielame vždy raz za čas odberateľom nášho newslettera a tiež fanúšikom na Instagramu a Facebooku.

Pokiaľ ste ale u nás už v minulosti nakúpili, boli ste spokojní a nám pošlite svoju premenu, alebo napíšete recenziu na Heuréku nebo Facebook, veľmi radi Vám vytvoríme špeciálny zľavový kód na Vašu budúcu objednávku. Stačí pred objednaním len napísať vopred, kde bola recenzia udelená alebo premena poslaná (napísať nám môžete na info@venira.sk, na Instagram nebo Facebook).

Je možné produkty po zakúpení vrátiť?

Samozrejme! Do 14 dní u nás môžete nerozbalené a nepoužité produkty vrátiť bez udania dôvodu a do 2 rokov uplatniť reklamáciu, pokiaľ produkty prišli chybné, alebo inak poškodené. Tento proces je u nás veľmi jednoduchý a všetko nájdete v sekcii Vrátenie a reklamácia.

Mám kozmetický salón, kaderníctvo, e-shop... a chcem Veniru predávať. Je to možné?

Táto možnosť je samozrejme dostupná, veľmi radi sa na spolupráci dohodneme!

Ponúkame veľkoobchodný odber našich produktov pre tých, ktorí majú napríklad kaderníctvo, kozmetický salón, nechtové štúdio, lekársku prax, e-shop a ďalší obdobný typ pracoviska. Kontaktujte nás prosím na e-mailovú adresu spoluprace@venira.sk a následne sa s Vami spojíme a všetko ďalej dohodneme.

Vyrábate produkty aj pre iné značky? 

Okrem toho, že sme samostatná značka prírodných doplnkov stravy a kozmetiky, sme aj výrobná firma.

Pokiaľ by ste tiež chceli vytvárať svoju vlastnú značku a aktuálne hľadáte dodávateľa alebo výrobcu doplnkov stravy, môžete sa spojiť aj s nami. Kontaktovať v tomto prípade môžete priamo zodpovedného kolegu cez e-mail: lasak@topadroit.cz ktorý Vám poskytne všetky podstatné informácie.

Mám otázku ku konkrétnemu produktu. Kde nájdem tieto informácie? 

Zaujíma Vás napríklad, aké zloženie majú kapsule pre vlasy? Alebo či môžete užívať kolagénový drink v období tehotenstva alebo dojčenia? Skrátka akýkoľvek dotaz týkajúci sa konkrétneho produktu, alebo jeho zloženie? 

V tom prípade prosím priamo prejdite na konkrétny produkt, ktorý Vás zaujíma. Všetky ich nájdete tu! Pri každom produkte potom nájdete pri popise záložku ZLOŽENIE a záložku ČASTO KLADENÉ OTÁZKY. V záložke ZLOŽENIE nájdete kompletné zloženie daného produktu a v záložke ČASTO KLADENÉ OTÁZKY potom tie otázky, ktoré nám chodia najčastejšie a zaujímajú najviac zákazníkov. 

Pokiaľ by sa však stalo, že nenájdete to, čo práve potrebujete, neváhajte nás kontaktovať cez e-mail: info@venira.sk a obratom sa Vám budeme snažiť odpovedať.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie